HTML

Webáruházak, avagy kereskedés a neten

Aknázzuk ki az internetes forrásokat, segítsuk egymást a profi internetes kereskedelemben.

Friss topikok

  • árkereső: Most indult egy ingyenes árösszehasonlító: www.aru.hu (2013.01.14. 16:25) Árösszehasonlító portálok
  • Amusing: @öntudatos (nem)vásárló: ááá, azt nem értékesítik újra, kidobják a kukába (gyértó nagy ívben sza... (2012.02.28. 17:43) A vásárló elállási joga
  • dde: A korábbinál írtam, de akkor itt is hogy lásd: Van itt egy érdekesség még: Áraréna.hu árösszehaso... (2010.11.01. 20:40) Árösszehasonlító portálok II
  • Gabor66: 1. A személyes átvétel esetére is vonatkozik a 8 napos elállási lehetőség? 2. Internetes vásárlás... (2009.08.17. 19:57) Szállítsunk, vagy jöjjenek érte?
  • Kovács Norbert: Szia Péter! A letöltött szoftvernél is lehetséges a 8 napon belüli elállás, ugyanis attól hogy let... (2008.08.07. 12:04) webáruházak - az első post

Linkblog

Webáruház felhő

Sörétessel vagy távcsövessel vadásszunk?

2009.11.20. 09:35 :: b.peter

Avagy hogyan célozzunk kulcsszavakkal…

Amikor meghatározzuk milyen kulcsszavakra optimalizáljuk a honlapunkat, át kell gondolni ki is pontosan a célcsoportunk, és ezeket a potenciális felhasználókat hogyan és mivel tudjuk rábírni, hogy pénzt költsenek nálunk, azaz ügyfelünk legyen.

Ne az a cél lebegjen a szemünk előtt, hogy minél több látogatója legyen a honlapunknak, hanem minél több konverziónk legyen. Mit is nevezünk konverziónak?: ha egy látogatóból ügyfél lesz.

Gondoljunk bele, van naponta több száz látogató, és elvétve van csak konverzió, akkor itt valami hiba van, valószínűleg rossz felhasználói réteget céloztunk meg a honlapunkkal.

 

Át kell értékelnünk mindent, és meg kell vizsgálni, hol rontottuk el, és milyen változtatások szükségesek ahhoz, hogy azokat felhasználókat érjük el, akikre nekünk szükségünk lesz ahhoz, hogy minél több konverziónk legyen.

 

Mit is kell megvizsgálnunk?

 

Tartalom, hogyan szólítjuk meg a felhasználókat, milyen kulcsszavakat használunk, milyen stílusban írunk, a képek jó minőségűek-e, könnyen navigálható-e az oldal.

Fontos továbbá, hogy milyen linkek és milyen oldalakról mutatnak a weblapunkra.

Amennyiben hirdetéseink futnak, akkor vizsgáljuk meg őket, megfelelnek-e az új szempontoknak, és amennyiben fenntartásaink vannak, akkor bátran változtassunk!

 

Visszatérve a post címéhez: ha sörétessel lövünk, nem biztos, hogy eltaláljuk azt a felhasználói csoportot akikből nekünk a legtöbb konverziónk lesz.

Szólj hozzá!

Címkék: marketing kulcsszó webáruház kulcsszavak konverzió

A bejegyzés trackback címe:

https://webaruhazak.blog.hu/api/trackback/id/tr321538840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása