Valamelyik nap találkoztam egy idősebb úrral, aki egy nagy multinacionális cégél volt marketinges, és beszélgettünk a netes kereskedelemről.
Egy igen fontos dologra hívta fel a figyelmet, hogy nagyon sok webáruház nem szólítja meg a vevőit a hirdetéseiben. Nagyon sokan csak azt jelzik, hogy mit árulnak, és ha szerencséje van, akkor bemegy a látogató a shopba.
Mit szeretnék ezzel jelezni:
Ha egy látogatót már sikerült beterelnünk a webshopba, akkor valamit kell tennünk, hogy az ott is maradjon, megnézze a portékainkat, és a hab a tortán, hogy még vásároljon is.
Nézzük meg a statisztikánkat, hogy hányan vannak azok a látogatók, akik csak egy két oldalt néznek meg, és hányan vannak azok aki 10-nél több oldalt töltenek le. Gondolom az utóbbiból van kevés.
Próbáljuk a leendő vásárló fejével gondolkozni, ha már ott voltak, akkor miért csak egy-két oldalt néztek meg. Írjunk fel mindent egy lapra, és próbáljuk orvosolni, ha nem megy, akkor kérjünk meg valakit, hogy mondja el, miért nem vásárolna a mi webáruházunkban (azt a választ ne fogadjuk el: mert nincs rajtad sapka…)
Hiányzik még valami...
2009.02.05. 15:22 :: b.peter
Szólj hozzá!
Címkék: webshop shop webáruhaz
A bejegyzés trackback címe:
https://webaruhazak.blog.hu/api/trackback/id/tr92924555
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.