Igyekezzünk úgy kialakítani a webshopunkat, hogy átlátható könnyen navigálható legyen. Amikor belép egy „leendő” vásárló, akkor fontos, hogy megtalálja azt a terméket vagy termékcsoportot, amit keres, avagy amiért jött.
Egy főoldali látogatóról nem tudhatjuk pontosan, hogy mit is keres, ezért célszerű feltüntetni a termékkínálatunkat már rögtön a főoldalon, feltüntetve a legkeresettebb terméket. Amennyiben nagyon széles a kínálatunk akkor készíthetünk egy olyan főoldalt, ahol a termékkategóriánkat mutatjuk be, és a kategória bélyegképeket úgy állítjuk be, hogy egy keresett termék legyen rajta, ezáltal bevonzzuk a látogatót, és felkeltjük az érdeklődését.
Melyik is legyen ez a termék? Hívjuk segítségül az előbbi postban említett Google insights search-öt, és ha innen sem tudunk ihletet meríteni, akkor kérdezzük meg a beszállítónkat, hiszen neki is van tapasztalata, hogy mely termék jelenleg a sláger.
Ezeket a termékeket érdemes néha frissíteni, hiszen mindig új és újabb trendek jelentkeznek, rossz fényt vethet ránk, ha egy „ósdi„ terméket kínálunk!