HTML

Webáruházak, avagy kereskedés a neten

Aknázzuk ki az internetes forrásokat, segítsuk egymást a profi internetes kereskedelemben.

Friss topikok

  • árkereső: Most indult egy ingyenes árösszehasonlító: www.aru.hu (2013.01.14. 16:25) Árösszehasonlító portálok
  • Amusing: @öntudatos (nem)vásárló: ááá, azt nem értékesítik újra, kidobják a kukába (gyértó nagy ívben sza... (2012.02.28. 17:43) A vásárló elállási joga
  • dde: A korábbinál írtam, de akkor itt is hogy lásd: Van itt egy érdekesség még: Áraréna.hu árösszehaso... (2010.11.01. 20:40) Árösszehasonlító portálok II
  • Gabor66: 1. A személyes átvétel esetére is vonatkozik a 8 napos elállási lehetőség? 2. Internetes vásárlás... (2009.08.17. 19:57) Szállítsunk, vagy jöjjenek érte?
  • Kovács Norbert: Szia Péter! A letöltött szoftvernél is lehetséges a 8 napon belüli elállás, ugyanis attól hogy let... (2008.08.07. 12:04) webáruházak - az első post

Linkblog

Webáruház felhő

Ajándékot a netről...

2008.12.09. 10:06 :: b.peter

Mivel elég régóta foglalkozok ajándéktárgyakkal néhányszor belefutottam különleges vásárlókba, erre érdemes egy kis figyelmet fordítani.
Megkapom a rendelést, a vevő neve egy férfi, felhívom, hogy repül a termék, másnap viszi ki a kézbesítő… stb.
Egy hölgy veszi fel a telefont.
Az agyamban megjelent egy felkiáltójel, hogy óvatosan kell viselkednem. Udvariasan elnézést kértem, és kihangsúlyoztam, hogy én az illető Úrral szeretnék beszélni, a hölgy elmondta, hogy itthon hagyta a telefonját, egy fél óra múlva már itt lesz.
Egy óra múlva hívom, akkor is a hölgy veszi fel, és már mosolyogva adja át a telefont a férjének. Mondom a mondókámat, és elnézést kértem, hogy nem a hölgynek mondtam el ezeket az adatokat. A vásárlóm igen megkönnyebbült, mert a feleségének vette ajándékba, és nem lett volna jó, ha megtudja mit is rendelt, az ráér 24.én este is!
Tehát figyelem! Keressük azt, akinek a neve ott áll a megrendelőn!

Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás online ajándék webshop webáruház shop

A bejegyzés trackback címe:

https://webaruhazak.blog.hu/api/trackback/id/tr15812707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása